Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, prin Direcţia Generală Turism, demarează campania „Trăieşte, Munceşte, Pofteşte Româneşte!”, o iniţiativă dedicată românilor din diaspora, care s-au întors recent în ţară sau îşi doresc să o facă, cărora le transmite că îi aşteaptă acasă şi că există locuri de muncă, în mod special în domeniul HoReCa, transmite news.ro.
Numai că domeniul HoReCa este aproape în faliment, iar promisiunea ministerului condus de mehedințeanul Virgil Popescu pare a fi încă una pe care nu o va onora. Însuși Virgil Popescu anunța în urmă cu câteva zile că restaurantele nu se vor deschide prea curând la interior.
A mai promis milioane de măști produse în România și nu s-a întâmplat. A mai promis măsuri pentru salvarea economiei, dar a venit doar cu un plan care există deocamdată pe hârtie și mulți analiști spun că nu are șanse de implementare. A mai promis scăderea prețului la gaze, altă promisiune neîmplinită.
Ministerul nu a transmis informații despre costurile campaniei și nici bugetul pentru media putând exista suspiciuni că astfel campania se va transforma doar într-una de imagine pentru necarismaticul ministru pe 4 ministere și care nu are nici un rezultat notabil de când ocupă această funcție.
”Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, prin Direcţia Generală Turism, demarează campania ‘Trăieşte, Munceşte, Pofteşte Româneşte!’, o iniţiativă dedicată românilor din diaspora, care s-au întors recent în ţară sau îşi doresc să o facă. Mesajul pe care dorim să îl transmitem este unul simplu: Vă aşteptăm acasă! Avem locuri de muncă pentru voi, în mod special în domeniul HoReCa”, informează ministerul într-un comunicat.